پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204146
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام:
موضع گيري برخي بوي فتنه مي دهد
تاریخ انتشار : 1394/10/30 13:15:08
نمایش : 1088
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام؛‌ تبليغ، تشويق و ترغيب براي مشارکت حداکثري در انتخابات را رسالت دلسوزان نظام دانست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري؛ سردار رضا محمدسليماني در دومين نشست فرهنگي خواهران شاغل سپاه استان، با تبريک ميلاد امام حسن عسگري عليه السلام و تسليت فرارسيدن سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها، پيروزي دليرمردان نيروي دريايي سپاه در برابر دشمن و شکستن هيمنه پوشالي آمريکايي ها در خليج فارس را گراميداشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام، گفت: در هشت سال دفاع مقدس، دشمن قدرت برتري ما را ديده بود و جلوه اي توان هوايي و موشکي ما را نيز در جبهه هاي مختلف نظاره کرده که آنها را به تواضع واداشته است. قدرت سازماندهي و مستشاري نيروي قدس سپاه اسلام را در جاهاي مختلف نيز ديده و خواهد ديد. جايي که به آن صورت کامل نديده بود، دريا بود که ذره اي و جلوه اي از آن را در خليج فارس مشاهده کرد.

وي، افزود: نيروي دريايي سپاه، دشمن را در خليج فارس به تمسخر گرفت و حرکت نابخردانه ناو فرانسوي را با اقتدار پاسخ داد و آنها را مجبور کرد با پرچم برافراشته جمهوري اسلامي از منطقه خارج شوند.

سردار محمدسليماني، اقتدار نيروهاي مسلح و نظام مقدس جمهوري اسلامي را مرهون رهبري هاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) دانست و تصريح کرد: تفکرات امام (ره) به اقصي نقاط جهان صادر شده و عطر گلهاي بهاري و شميم روح افزاي اسلام ناب در همه جا منتشر شده است.

اين يادگار دفاع مقدس، تأکيد کرد: رايحه اسلام ناب در اقصي نقاط عالم از فلسطين، عراق، سوريه، يمن،‌بحرين، آفريقا و ... فضا را عطر آگين کرده و اين مهم نشان دهنده اين است که جمهوري اسلامي ايران شکست ناپذير است.

وي، صدور بيانيه، قطعنامه و تحريم از سوي دشمنان انقلاب اسلامي را نشان دهنده حقارت و ضعف آنها دانست و خاطرنشان ساخت: ديگر ملت تنهايي نيستيم و مي توانيم در اقصي نقاط جهان براي دشمنان حادثه ايجاد کنيم.

سردار محمدسليماني در ادامه به شرايط امروز جامعه و منطقه اشاره کرد و با تأکيد بر ضرورت حفظ آمادگي همه جانبه گفت: در آستانه رويداد بزرگ انتخابات در کشور هستيم و بايد رسالت، مأموريت و وظيفه خود بعنوان نيروي متعهد انقلابي را به خوبي بدانيم.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام با اشاره به عوامل متمايز کننده انتخابات امسال با سالهاي ديگر، گفت: هم زماني دو انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، تکثر نامزدهاي انتخاباتي،‌تجربه فتنه و جوسازي ها و هجمه سنگين عليه شوراي نگهبان از عوامل متمايز کننده اين انتخابات با سالهاي گذشته است.

وي، با اشاره به اهميت مجلس خبرگان رهبري، تأکيد کرد: از آنجايي که مشروعيت نظام از ولايت سرمنشأ مي گيرد و به لحاظ جايگاه تأثيرگذاري بيشتر، مجلس خبرگان رهبري از اهميت بيشتري نسبت به مجلس شوراي اسلامي برخوردار است و وظيفه اين مجلس نيز مهم است .

سردار محمدسليماني، افزود: در طول انقلاب انتخابات متعددي داشته ايم و مجلس شوراي اسلامي نيز گروه ها و جريانات مختلفي را به خود ديده است و گاهي مانند مجلس ششم، افرادي وارد مجلس شدند که نظام را به چالش کشيدند؛ ‌اما به برکت ولايت، مشکلات حل شد.

وي، با انتقاد از عملکرد ضعيف هيئت هاي اجرايي در بررسي صلاحيت داوطلبان انتخاباتي، گفت: در استان چهارمحال و بختياري بيش از 140نفر ثبت نام کردند که بسياري شرايط اوليه را نيز نداشتند، ولي هيئت هاي اجرايي اين کار را نکردند و هزينه رد کردن آنها را به دوش نظارت و شوراي نگهبان انداختند.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري، جوسازي عليه شوراي نگهبان را به دليل وصل بودن اين نهاد به ولايت دانست و با اشاره به تجربه فتنه،‌ افزود: برخي دارند با موضع گيري هاي خود، کاري شبيه فتنه مي کنند و دم از قانون نيز مي زنند، در صورتي که اگر ملاک قانون است، شوراي نگهبان نيز قانوني است.

سردار محمدسليماني، يادآور شد: بوي يک سري مسايل و نحله هاي فکري فتنه گون از حرفها و موضع گيري هاي برخي افراد به مشام مي رسد و تخريب ولايت تحت عنوان آيت الله سازي و علامه سازي ها و هزاران مطلب ديگر در امتداد اين خط فتنه است.

وي،افزود: همين نيم بند برجام نيز اگر به واسطه هدايت هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي و مقاومت يکپارچه مردم نبود، به نتيجه نمي رسيد. ديديد که همان شب بعد از اجراي برجام،‌دوباره تحريم هاي جديدي را وضع کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام، هدف از تخريب شوراي نگهبان را ايجاد شبهه و به وجود آوردن بي اعتمادي در جامعه دانست.

سردار محمدسليماني، به تلاش رسانه هاي غربي در اين راستا نيز اشاره کرد و گفت: بايد مواظب باشيم با موج جنگ رواني رسانه هاي بيگانه راه را به بيراهه نرويم .

وي، ايجاد اختلاف بين قوميت ها را از ديگر توطئه هاي دشمنان انقلاب اسلامي دانست که در آستانه انتخابات به آن دامن مي زنند و تأکيد کرد: امروز وظيفه ما در انتخابات، درک و فهم شرايط براي تصميم درست، رصد و اشراف کامل بر امور، مشخص کردن تکليف و عمل به وظيفه در راستاي منويات مقام معظم رهبري براي تبليغ، تشويق، ترغيب مشارکت حداکثري مردم در انتخابات است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري، تقويت روحيه اعتماد به نفس مردم در عين رقابت هاي انتخاباتي را مرد تأکيد قرار داد و گفت: مراقبت از عمليات رواني دشمن و ايجاد موج و فضاي رواني از ديگر رسالت هاي دلسوزان انقلاب اسلامي است.

وي، با اشاره به اينکه، گفتمان ولايت، گفتمان غالب جامعه است، اظهار کرد:‌بايد با اين اعتقاد جامع ترين تحليل ها را از نگاه تيزبين رهبر معظم انقلاب بگيريم.

سردار رضا محمدسليماني، شناخت بازيگران صحنه، عوامل رسانه اي، عوامل فتنه، جريانات انحرافي و معاندين را نکته بعدي دانست و گفت: تبيين شاخص هاي اساسي براساس ديدگاه هاي حضرت امام خيمين(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) را بايد مورد توجه قرار دهيم.

وي، انتخاب اصلح را حق واقعي مردم دانست و با اشاره به حقانيت ولايت فقيه، افزود: در مدت 37 سال از انقلاب اسلامي، با همه وجودمان، اين حقانيت را درک کرده ايم.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام ، تبديل تهديدها به فرصت را يک هنر دانست و تأکيد کرد: بايد بتوانيم اين کار را که هنر يک آدم بصير است، در طراز انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي انجام دهيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html